Jegesen finom az idei nyár sztárja / Intenzív ízekkel és színekkel hódítanak a Sió új smoothie-jai
Dátum: 2019. 07. 04.
Nyár. Színek, ízek, hangulatok, emlékek. Ha nyár, akkor gyümölcs. Frissen vagy palackba zárva. Ha gyümölcs, akkor Sió, Magyarország meghatározó gyümölcslé márkája.
A nyári hűsítők csapatához csatlakozott a smoothie, mint az egyik legfiatalabb szereplő, bár világhódító útját már évtizedekkel korábban megkezdte. Brazíliában már az 1950-es években voltak a tengerparton lébárok, de az igazi áttörést Kaliforniának köszönhetjük, ahol 1969-ben jegyezték be az első smoothiekat forgalmazó élelmiszer-láncot. A smoothie extra gyümölcsös, rostokban és vitaminokban gazdag ital, mely reggel tökéletesen alkalmas arra, hogy feltöltsön bennünket energiával, napközben egészséges nassolásnak is remek választás, nyári estéken pedig jégbe hűtve kortyolgathatjuk. A smoothie ízei ugyanis hűtve érvényesülnek a legjobban, de a termék télen is tökéletes formája a gyümölcsfogyasztásnak.
A hazai piacon is egyre népszerűbb ital kedvelői örömmel fedezték fel, hogy piacra kerültek a Sió Smoothie-k, amelyek elsőként igazi „divatikon”, sikkes, könnyen visszazárható 0,25 literes üvegpalackjukkal és káprázatos színeikkel nyűgözik le a fogyasztót. Természetesen a java csak azután következik, ahogy leemeljük a polcról a hűtött italt, és belekortyolunk az intenzív ízekbe. Ami jó hír, hogy hozzáadott cukor nélkül készülnek a termékek, így a cukorfogyasztásukra ügyelők is bátran választhatják. Mindhárom Sió Smoothie külön világba varázsolja el a fogyasztókat: a Fahéjas Birs az alma, birs, barack, banán és acerola kompozícióval, és egy csipetnyi fahéjjal bolondítva olyan hangulatot idéz, mintha a nagyi kertjében üldögélnénk a birsalmafa alatt. A Trópusi Mangó, amelyet a mangó mellett alma, banán, narancs és acerola tesz zamatossá, segít utazás nélkül is távoli tájakra repülni képzeletben. Az Erdei Piros Bogyós pedig szintén igazi ízrobbanást ad a piros gyümölcsök kedvelőinek, az alma és a banán ezúttal málna, áfonya, gránátalma párosításával lesz utolérhetetlenül finom.
A pasztell bézs, a ragyogó napsárga és a mélypiros színű smoothiek akár divatkiegészítőként is jól működhetnek, így jött az ötlet, hogy #légyszínes hashtaggel várja a Sió azokat a fotókat, amelyeket az új termék lelkes rajongói fotóznak hasonló színű tárgyak mellett, és posztolnak Instagramon. A július 15-ig tartó nyereményjátékban hetente van sorsolás, a legmenőbb nyeremény az, hogy ezen a nyáron már a színpompás, jégbehűtött Sió Smoothiekkal tudjuk feldobni a napjainkat. Ráadásul a környezettudatos vásárlóknak is jó hírünk van: a formás üvegpalack számtalan módon újrahasznosítható, készíthetünk belőle kerti dekorációt, fűszerüveget, lámpást, vagy növénybölcsőt is. A smoothie.hu oldalon remek DIY-ötleteket találhatunk, de a lehetőségeknek csak a képzeletünk szab határt. Így nem csupán egy gyümölcsbombával figyelünk egészségünkre, hanem a környezetünk megóvásáért is teszünk egy apró lépést.